wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

duminică, 16 noiembrie 2008

noutaimforiu

Nu.mi spune ca n.ai nevoie de prieteni..sau ca eu mai am de invatat pana sa merit un nume de asta..Eu nu sunt prietenul tau atunci cand tu esti binedispus..si nu tac sau incerc sa.mi caut disperat cuvintele atunci cand pana mea stie din ce motive (aproape inexistente in majoritatea datilor cand incerc sa te scuz cumva) tu esti nervos si nu ai chef de nenorociti de astia carora le.o fost sortit sa le iesi in cale si sa te iubeasca..nu.s aproape de tine doar cand ai nevoie..sunt mereu..insa nu tot timpul simti nevoia sa te uiti in spate dupa noi..si atunci..nu te invinuiesc...e oarecum normal sa uiti ca noi suntem acolo..indiferent daca tu simti treaba asta sau nu..eu nu ma simt vinovata de nimic..daca aveti nevoie de mine...veniti si pupati.ma.n cur..daca nu..ramaneti in shitworldu ala a vostru..muertos de ambre..:))..milogiti.va...asa..io amu n.am chef de voi..deci o sa ma uit la voi asa de sus..si o sa zic..asa ca o experimentata ce is ca ..nu..nu am timp de voi..b-)..cand o sa te uiti la mine asa cu o fata de aia..pe care io oricat incerc s.o imit nu pot..si o sa indrugi vreo replica de aia de.a ta tipica..si io o sa incep sa rad..nu pt ca as vrea...da nu ma pot abtine....(uai ce palme ti.ai trage pt asta)..atunci sa stii ca is constienta ca ma iubesti..:*......[sa nu se simta nime,da?:*]

Un comentariu:

Skely spunea...

ce-nseamna muerto de ambre?
as scrie un compliment, da' e prea lung si ma tem ca nu incape. il rezum la..marcant? da, cred ca asta ramane. se simte? nu...