wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

vineri, 12 decembrie 2008

cam asa..

..Zi tot ce ai de zis..desi mor dupa piesa aia..si cam de multe ori ma gasesc pe acolo ratacita printre silabele alea..de la fel de multe ori..zic ca nu...nu.i chiar asa..nu ma sparg sau nu ma topesc sau nu ma zgariu..sau nu ma inec...sau nu ma tocesc..sau nu mi se rupe mina..sau nu mi se gata cerneala ..sau nu ma termin daca o sa ascult tot ce ai tu de zis..desi toate porcariile alea care le scoti pe gura nu.s decat niste baliverne care ma plictisesc de moarte..si care de multe ori ma fac sa te opresc..si sa te pun sa repeti ..in speranta ca de data asta o sa reusesc sa nu ma gandesc la ce mi.ar trebui si mie niste blugi noi..ci la ideile alea "atat de importante" pt mine(not)."-Da..zi te ascult..ziceai de copii si de educatie..spune.mi tot ce vrei..eu te ascult"..odata si-odata tot o sa.ti zic..ca pe bune..as fii vrut sa te ascult..da ma depasesc treburile astea..serios..si cateodata asa ma intereseaza..si as vrea sa stiu..da nu.mi dauu seama cum nu prind niciodata momentele alea cand is cu tine..nu ma sincronizez..:))..tre sa mai lucrez la asta..o sa te anunt..keep in touch..till then;)

4 comentarii:

Skely spunea...

pt unele persoane e foarte important si numai faptul ca asculti sau ca dai impresia. pt celelalte, nu merita. :)

Melania spunea...

ce faiiiiiiin..8->

Melania spunea...

"dai impresia.."..aia s.o dus la corason..:x

Septimia spunea...

"pe mine ma lasa reshe treburile estea" =))