wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

vineri, 16 ianuarie 2009

iusac

Si Mia are chef din nou de acadele rosii..da nu plange daca nu le primeste si rade ca o copila de clasa a V a cand le desface si le vede..rosiiiiiii...da nu.i place rosu decat la acadele si la inimi..mai ales la acadele..e ca atunci cand te simti asa de bine ca zici ca nu meriti..si astepti deja ceva rau..pt binele de azi.Si nu o lasa sa se gandeasca mai mult,vine si se baga peste gandurile ei si le sperie ..zboara proastele ca porumbeii lu septi.Vrea cateodata sa.i spuna ca nu.i place asa si el o saruta apasat de tot si rade de ea.Ea are buzele asa fara vlaga si cuvintele ies usor,fluierate parca, si el o iubeste tot mai tare cu fiecare silaba.Si ea e asa de vorbareata cand vrea si spune doar prostii si silabele curg si el ii simte respiratia tot timpul.Atunci Mia nu mai are chef nici macar de acadele rosii..:-<

4 comentarii:

Septimia spunea...

de ce iusac?porumbeii mei nu fug, ei zboara :> :*[erau asa de frumosi 8->]

Skely spunea...

de ce :-< la sfarsit? daca el o face sa nu-si mai doreasca nici macar iubitele-i acadele rosii, inseamna ca merita sa o sarute apasat;)
good but not great enough:)

Melania spunea...

iusac pt ca ea tre sa fie fata cu personalitate..si sa nu renunte la acadelele ei rosii pt un sarut apasat..pt ca nu :p

Zad spunea...

nici eu nu renunt la acadelele mele, pentru un sarut apasat, deoarece e cascavalul meu:)), pe care nu il impart cu nimeni:P