wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

luni, 9 februarie 2009

nu nu..

Io nu am intarziat in a.mi stabili prioritatile...pe primu loc nu sunt eu..si nici tu..e mult mai mult decat noi 2 am putea face vreodata pt lumea asta..apoi sunt eu...si tu nu esti dupa mine.. io nu sunt cu toane..si nici nu te vrajesc..nu ma joc..sunt eu..asa cum nici eu nu.mi dau seama inca..si cum no sa fiu peste cativa ani asa cum n.am fost azi sau ieri..sunt eu asa..cum tu nu ma cunosti inca..asa cum nu.ti doresc sa ma cunosti ...de asta ..de acum o sa actionez dupa normele pe care tu mi le impui..desi asta nu inseamna ca ma controlezi..inseamna ca nu fac ce vreau eu..ci ce vrei tu..si o sa vad daca o sa.mi para rau..pe tine nu te intereseaza asta..

2 comentarii:

Zad spunea...

se simt influentele unui mare cunoscator de sentimente: Sufletul tau;)

Anonim spunea...

nu, nu o sa-ti para rau;) o sa vezi!!
tot ce conteaza, e sa nu-i uiti prioritatile:D