wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

marți, 17 martie 2009

ie super

Si pana o s.o prinzi pe Mia plangand din cauza ta o sa invete si porcusoru lu Oty sa faca oua umplute.Si nu.i nevoie de multe motive sa te apuci sa bocesti asa..de nebuna.uneva ascunsa sa nu te vada nimeni..sa nu te eticheteze ca apartinand speciilor astea..de vineti si batuti de..puii mei ..vant!..numa ca Mia nu prea plange..zice ca "nu.mi sta.n fire"..nu.si cere scuze..desi stie tot timpu ca ar trebui..nu.i plac gay-i ..ii clar..de ce sa vada 2 sau 3 sau 4 sau 47 sau 65 de perechi de barbati care se ling..s.o faca ..acasa..sau sa se bage in boscheti sau dupa stalpi sau in canale ..numa sa nu.i vada..le.ar da niste sfaturi daca i.ar suporta.."trateaza.te!"..si tu si el si voi..si noi..si copila aia care vorbeste la telefon in fiecare pauza si plange ..pe sub banci..si ala..care da cu picioru in sticla aia de "aisti" pe care o aruncat.o bleaga aia..ca si.o rupt unghia aia gealata ..si ea care se opreste cateodata si rade cu gura laarg deschisa..la bancu ala cu furnica si pensatu..si ce daca tu nu razi la ea.."Io rad" ..rad si cand imi zici tu ca n.o sa fiu o lady niciodata..rad si cand imi dau seama..ca poate ai dreptate si n.ar trebui sa rad

16 comentarii:

Zad spunea...

Coincidenta face sa fiu si eu dintr-o localitate cu aproximativ acelasi nume(Tulghies), zona de care mi-e dor si acum(se afla in Maramures), si nu pot sa nu iti spun ca stilul tau de a scrie e unic in lume.
Ai un stil aparte si poate ai dori sa postezi pe alte bloguri la fel de unice ca al tau

Zad spunea...

http://www.ungurubulan.ro/blog/ e superb blogul acestui personaj care e o legenda cu reclamele lui la erdeesh!

Melania spunea...

nici chiar unic in lume :p

Skely spunea...

c'mon, don't be shy!:)
ba scrii bine ;)

Septimia spunea...

mia?nepasarea

Melania spunea...

ie Mia pe bune

Zad spunea...

poate nu e unic, dar e frumos, la fel si septimia:))

Anonim spunea...

mi-a atras atentia numemle tau!si pe mine ma cheama Melania!dar ma feresc sa mi se zica asa!am impreisa ca nu ma reprezinta!

Septimia spunea...

ms, jakebox.normal ca Mia.se putea altfel.caci pe strazi ne uitam in directii diferite...nepasare

Melania spunea...

doar pe strazi :*

Septimia spunea...

esti sigura?

Melania spunea...

nu

Septimia spunea...

ai vazut?nepasare...lucrurile se rup in fiecare zi.plangi dupa firul ala de par?nu.atunci?

Melania spunea...

lucrurile nu se rup in fiecare zi..lucrurile evolueaza in fiecare zi..se rup atunci cand cineva se crede mai puternic sau mai slab decat ele

Septimia spunea...

eu am fo prea slaba sa ma despart de ele si prea puternica sa depind de ele

Anonim spunea...

sa stii k nu conteaza dak nu o sa fi o lady niciodata...kestiile astea si-au pierdut de prea muuuult timp importanta, si noi ne adaptam prezentului, si viitorului, si eternului feminin....