wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

luni, 22 februarie 2010

nu stiu nimic

Ma numesc Angela.Am de cand m.am nascut o nevoie dureroasa de a avea aproape o persoana in care sa am posibilitatea sa.mi depozitez toata increderea si sa ii pot povesti tot ce mi se intampla.Mie si prietenilor mei de pe micul meu cerebel.Am 20 de ani.Sufar deci, de aceasta boala crunta de 2 decenii.Strang cateodata pe de jos pungi de cornuri magice.Citesc fara sa.mi placa dar imi place sa citesc.
Cred in "what goes around comes around" de aceea am un..sau nu "am un" exista o persoana care mi se confeseaza.E de sex masculin.Il cheama Alin.Eu ii zic Vlad .Ne vedem o data pe saptamana in acelasi loc la aceaasi ora.Nu ne salutam.Nu il intreb niciodata ce face.El ma intreba pe mine.Nu.i raspund niciodata.Imi relateaza fara vreo scapare,fara sa excluda vreun detaliu tot ce i se intampla.Ii cunosc toate experientele.Ii stiu prietenii.Ii inteleg credintele,opinile,regretele,intrebarile,indoielile,ispitele,obiceiurile,slabiciunile,atitudinea,pacatele.Cred tot ce imi spune.Nu stiu nimic despre el.
Nu stie cum ma cheama.
De fapt nu cred...cred ca sper.Da.Sper.

2 comentarii:

Skely spunea...

foarte interesant. interesant. :)

Melania spunea...

:)) foarte interesant sau nu chiar foarte,numa interesant