wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

vineri, 12 februarie 2010

Total pro

Si amu o sa.ti zic ca de fiecare data cand ma gandesc la un om destept pe care il cunosc ..ma gandesc la tine..tu esti desteptaciunea intruchipata..nu ti.am zis mai demult ca atunci cand stau de vorba cu tine..imi vine sa.mi trag palme dupa fiecare replica?...nu ti.am zis?nu ? chiar nu?..chiar asa ii..de mult am senzatia asta..si de foarte putine ori(influentata de subiect sau stiu io ..de niste stari aparte) am (ai) reusit sa ma detasez(i) de ea.Te.am ginit de cand eram in clasa I..cred ca decizile luate atunci erau mai corecte..amu am crescut ..m.am prostit,naiba stie.Erai a dracului de destept..s.apoi sa nu mai zic de ce fel de masini imi desenai tu pe caiete..s.apoi sa nu zic ca le stiai pe tate(nu dau cu seama cum).Ca esti asa de sensibil..ca frisca de pe tort,ca mine la 5 ani in fata lu Mos Craciun,ca ultimu pahar de vodka pe marginea mesei...stii(u).

M.am simtit datoare! :) (si neputincioasa in a.mi arata altfel multumirile)

Un comentariu:

Skely spunea...

asta-i chibritu despre care vorbesc.Melania.