wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

miercuri, 29 octombrie 2008

ardei;)

Ti.e usor sa iubesti,ha?Iubeste.ma atunci..i can do without your love..o hope you too..:p.Ti se pare simplu sa.mi zambesti ironic..zambeste.mi..nu te pocnesc acum peste gura..data viitoare;)...Simte.te norocos..Ce.mi place ca stii intotdeauna sa.ti alegi papucii perfecti..doar ei is aia ce te duc pe strazile elea a tale..8-}..da..da spre casa..io nu te astept cu cartofi prajiti..m.am uitat la telenovele..da cine esti tu..nu nu..nu stinge televizoru..nu vezi ca se pupa aia..vaca..!"Misca de curata niste cartofi..taie.i ca.i prajesc io..".."de ce fac io toata treaba,tu amarata?"..pt ca poti..:p..Crezi ca e normal sa simti fluturii aia in burta..?:))esti un bou atunci:p..(muzica asta ma inebuneste..ma face sa scriu numa prostii..)Zice ca dragostea.i nebuna..dara ca.i nebuna..nu vezi ca se da cu capu de pereti..?nu vezi ca isi suge degetu mic...la varsta asta,ma?..ii clar ..are orece probleme..
Dada..ti.e usor sa ma iubesti..ti.e usor sa te uiti la mine si sa zici..ca nu.mi dai drumu..ca uai cat ti.s de draga..si mie mi usor sa te cred..ma inec la naiba in balele astea multe..ada ma "mocu "de sterge..animal !:)) amu aiurez..8-}..si inca ti.e usor..vezi ..io ti.am zis ca saptamana asta ai mancat mai muulte bomboane cu lapte decat de obicei..:p

3 comentarii:

Skely spunea...

=)) :)) ilar. ma intreb, el stie ce scrii despre el?
inca mai rad, si cand o sa ma vezi data viitoare o sa rad, "amarata".

Melania spunea...

nu are cine sa vada..e un el..de ala ."El"..asa ca nu ma ingrijorez..;;)

Septimia spunea...

"orece" =))ma innebunesti..are dreptate paul..daca ar stii!:* "orece"=))=))