wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

luni, 27 octombrie 2008

Lapte

Nici macar nu plang acum..sau poate ca da insa tu nu ai de unde sa stii..pt ca nu esti aici..iar cand o sa fii n.o sa mai plang..si daca n.o sa plang n.o sa fie doar pt ca esti tu langa mine..sau cum sa.ti zic..daca ar fii sa plang acum..n.ar fii din cauza ta..sau pt tine..sau cum vrei tu.N.as mai plange pt ca tu mai ai de mancat muuulte bomboane cu lapte pana sa meriti ceva de la mine..si mai ales niste lacrimi de.ale mele..o sa.ti dau o data ceva ..sau mai bine nu.Rad acum pt ca simulez...insa tu nici pana azi n.ai mancat suficiente bomboane cu lapte ca sa pricepi.Daca o sa rad vreodata cu tine..fii sigur ca nu rad la glumele tale..si nu pt ca n.ar fii bune..sau pt ca eu nu ma prind la ele..rad pt ca pot..rad pt ca tu nu poti manca suficiente bomboane cu lapte ca sa pricepi..rad pt ca imi place sa rad...imi place ..asa cum imi plac maslinele..si pixurile cu varf subtire..rad pt ca imi vine ..asa cum te trece pe tine la buda..rad pt ca vreau ..asa cum vrei tu mai multa supa la masa de pranz ..rad pt ca rad ..asta vezi ..insa tot nu pricepi pt ca..mai is multe bomboane cu lapte pe care sa le mananci..Ma uit la casuta aia verde ..de pe malu marii..am putea implini vise acolo..Am putea crea altele noi..si le.am putea implini si pe alea..O sa cumparam cateva noi de pe la magazinele alea mici..stii..?o sa le implinim si pe alea..Am putea face imprumuturi de vise la banca..le.am implini si pe alea..Am putea cersi alte vise undeva prin spania..si le.am implini si pe alea..Am niste rude..mai indepartate ce.i drept..insa sunt sigura ca mi.ar da si ele niste vise..ca in fond suntem rude ..si o sa ii iau asa cu zaharelu..stii tu "sange din sange "si asa..o sa implinim si visele alea..Rad..pt ca am de asteptat pt astea..o sa astept pana cand o sa termini de mancat nenorocitele alea de bomboane cu lapte...

2 comentarii:

Skely spunea...

daca as fi in locu lui as inghiti toata punga, deodata. dar noh... stii tu mai bine;)
fain, touching si sacaitor de pitoresc...atatea vise 8->8->

Septimia spunea...

"supradoza de vise..."