wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

duminică, 19 octombrie 2008

asa:>

Razi ca o tampita..ma enervezi!Macar daca nu ar fi rasu ala asa de natural..si tu asa de frumoasa.Ti.as trage niste palme acu sa.ti revii:-"Glumesc!de fapt nu glumesc..sunt constient ca vorbesc prostii.Ar putea cineva sa te atinga?vezi de treaba:-j
Nici nu te iubesc..esti asa urata si incuiata incat nimeni niciodata n.o sa te iubeasca>:P.Si ca sa crezi tu treaba asta prima data tre sa cred eu..si nu pot..blestemeeee..de ce nu pot?
Esti asa de aiurea cand imi spui sa tac..imi vine sa te trantesc de toti peretii..si.ti mai pui degetele alea la gura aia a ta nenorocita..si imi spui "shhh..mai incet"...:((slutaaa:>

3 comentarii:

Skely spunea...

fain, stil ff caracteristic. te-as recunoaste dintr-o mie.
de ce l-ai scris la masculin? incerci sa te caracterizezi din perspectiva unui baiat? interesant..:-":-":-"

Septimia spunea...

Nu!cred ca vorbea de careva din noi...Meli, esti naspa, dar noi te iubim!!>:D<:*:*>:D<:*:* tare textul..."cum areti tuh?";))

Melania spunea...

io nu.s naspa >:P era kind of psihologie masculina :))..subiectu trebuia largit da no..asta.s io..in ziua aia nu.mi erau aliniate planetele :)):*