wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

luni, 25 mai 2009

(:|

Dimineata..soare siluetic imi arata un deget indreptat spre tine..ma intorc cu spatele si stramb din nas..ceasu nu suna azi..dooorm...am visat un baiat frumos..te uiti la mine de vreo 2 minute."termina" nu ma pot concentra la somn..si eu iubesc sa dorm..n.am chef de pupaceli si cacaturi..n.am chef de fata ta in dimineata asta..sau poate da..adu.mi o cafea..nu trage draperia..pune pe tom si jerry..si taci,nu te misca,nu clipi sau pleaca..asa poate imi vine chefu..pana atunci tine.ti respiratia si asteapta in liniste

2 comentarii:

Septimia spunea...

dada...ca cineva si crede ca asa sunt diminetile tale:))

Anonim spunea...

mă, deci mă termini, ti-am zis sa nu mai fi asa cu el, cap sec!:P hai că glumesc, totuşi, ar trebui sa o lasi mai moale cu tom si jerrz:P