wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

vineri, 5 iunie 2009

ure not right

Nu aveti niciunu dreptate..e vorba de un pamant al nostru ..pe care l.am umplut noi cu iarba copaci si viata..si pe pamantu asta nu aveti nici unu dreptate.Ce faci tu e sa fugi printre copacii astia pe care noi i.am plantat si sa te ratacesti. noi fugim dupa tine..incet..dupa cat ne duc picioarele ca suntem si noi un fel de oameni cum exista si pe Pamantu normal...chiar asta facem..nu vezi ca suntem obosite si transpirate?..un argument solid zic io..desi poate zici ca numa ne plimbam..asta nu.i o plimbare..pt simplu fapt ca toate plimabrile sunt frumoase..si asta nu.i ..asta e stilu nostru de a alerga..asa cum si tu ai propriul tau stil de a te rataci..poate e bine sa te ratacesti..doar atunci..cand stii sigur la inceput ca vrei sa ajungi inapoi..si chiar o faci dupa o bucata de vreme cand zici ca nu.ti face bine decat pe pamant.portocalele si ciresele nu se mananca singur..deci nu aveti dreptate...durerea nu.i buna..nu filosofati..ce sacrificiu ce catharsis..nimic..durerea e naspa recunoste ca.i asa..stim cai asa..si sa accepti toate decizile pe care le iei..e si mai naspa..mai ales cand decizile nu sunt irevocabile.Nu esti intimidanta prin siguranta decizile pe care le iei..ci prin modul prin care le faci cunoscute..egalitate ..?exista si intr.un grup de 45929290645 de oameni. ..nu pe Pamant ci pe pamant ..aici in iarba pe care noi o udam..si am auzit..si auzim tot timpu.N.am lucrat mult..la pamant ..da am lucrat bine..prea bine..Nu sta linistita !!! ne auzi cum strigam..?Nu sta linistita..agitate cu noi...sa stai linistita pe pamant e naspa..

Niciun comentariu: