wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

duminică, 14 iunie 2009

cum

Stii ca saptamana trecuta mi.ai spus ca soarele are gust de inghetata?te.am crezut usor..si mi.ai spus ca ma iubesti..si asta am crezut.Acum ce simti?cand ti.am adus o bucata mica de soare intr.o farfurie de unica folosinta si ai gustat? ai simtit ca are gust de alune prajite..ai zis "ma cac pe ele de alune".Ti.ai dat seama ca m.ai mintit..ai inceput sa te smiorcai si sa zici ca tu chiar ai crezut ce mi.ai zis..gandeste.te si tu acum ca mi.e imposibil sa te mai cred.Ultima data cand am iesit afara pe iarba tu povesteai despre nu stiu ce porcarii..filosofai in legatura cu relatia dintre om si divinitate.Iarba imi spunea ca i frig si ca nu vad cum tremura..am acoperit.o cu o patura plina de semne de exclamatie..ioi..asa de bine m.am simtit..Ultima data cand am facut cacati de fluturasi in zapada..te.ai dus sa.mi aduci cafea..ti.am zis ca am chef..am ramas singura 5 minute..zapada imi spunea ca i cald..si ca viseaza sa stea undeva la umbra intr.un hamac..am fugit..si i.am facut o limonada..ioi ..asa de bine m.am simtit .Nu stiai nimic..asa cum nu sti nici acum..viata alearga transpirata pe langa tine..intinzi servetele..ce bou esti jur..baga bucata aia de soare ce.o ramas in farfurie in buzunar..si fugi..fugi cat de repede poti..nu fa poze acum..nu e momentu, nu te opri sa ma saruti de ramas bun, nu te opri sa.mi spui ca ma iubesti,nu te opri sa stergi picurii de sudoare de pe frunte,nu te opri sa te gandesti la picioare goale pe pietricele rotunde si fierbinti,nu te opri sa razi de tine,nu te opri...

5 comentarii:

Skely spunea...

daca-l lasi sa fuga, o sa-l cauti. daca-l obligi sa stea, o sa fuga.
acum ce-ti doresti?

Septimia spunea...

esti o vaca...ti-am zis

giuly spunea...

un soare cu gust de inghetata.suna bine.poate prea bine :-s

Anonim spunea...

in locul tau, mi-as da foc in momentele astea, CAP-SEC!

Anonim spunea...

relatia perfecta?
daca il faci in fiecare zi macar odata "idiot" (in gand)e perfect!o sa ramaneti impreuna pe putin 2 ani(experienta propie)!