wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

sâmbătă, 6 iunie 2009

there are some rules

pe care nu le.ai invatat..sau ba da..le.ai invatat..le.am invatat..prin zapada..langa cani de ciocolata alba..cand ziceai ..ca "uite ma..a dracului treaba,acum iubesc sa invat"..le.am invatat si le stiam pe de rost..si le respectam..inainte ca tu sa incepi sa le uiti..pt ca da esti prea slaba sau prea puternica sau ma rog..le.ai uitat bine de tot..si ai improscat cu cacatu asta si in noi..io m.am sters..si am si facut dush ..pt ca pe pamant nu e criza si am apa cacalau..si incep sa cred ca oamenii obosesc..obosesc sa incerce,sa strige, sa implore ..ce..?o craca sub picioare..?o craca pe care ai taiat.o tu din prostie nu din indiferenta.care trebuie asteptata sa creasca iar..incet..io nu stau bine cu rabdarea..ie naspa sa astepti..cum zicea cineva:)) ..si is de acord cu tine..nu imparti nimic cu oricine..tre sa fii destept..mai ii ceva..omu oboseste sa astepte da niciodata sa simta

Niciun comentariu: