wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

duminică, 27 iulie 2008

Copac!

Nu zambi asa ironic!Oricum o sa.ti zic ca nu pricep ce vrei desi cu siguranta o fac.Esti mai previzibil decat mama cand imi spune "Stiu..esti o mare nerusinata!"Nu te agita asa!O sa.ti zic ca esti nebun...si desi nu esti o sa te fac sa crezi(ti.am zis ca esti previzibil:-j)Esti un caz pierdut...sau poate nu esti insa is luni bune de cand te.am convins ca esti:>Nu te aseza pe pat si nu incerca sa faci pe ofticatu..stii foarte bine ca amu ma duc si pun piesa aia a lu Pink (ihi aia..care.ti place asa de mult8-|)O sa te enervezi si mai tare, o sa vii si o sa.mi stingi boxele"Esti turc?nu le stinge ca mi foarte usor sa apas butonu ala blestemat"Nu pune botu..ti clar de la inceput ca nu.ti merge cu mine..Dupa 5 minute de relaxare vii ca bou si imi spui sa.ti pun Ricky Martin..Nici macar nu incerca sa.mi repeti..Nu o pun si in plus o sa incep sa urlu ca o nebuna.Nici nu stiu cum ma suporti..io nu m.as suporta.Mi clar ca ma port foarte naspa si tie ti clar ca o asa o sa fiu mereu.Insa stii ca trebuie sa te simti special pt asta pt ca asa esti.Nu scoate limba!.."Te pocnesc!"..Iau cartea aia prafuita pe care am inceput.o luna trecuta si n.o s.o termin si iti trag una.."Gata te.ai linistit?"..Nu scoate un sunet..sa nu te aud! :|.
Eh..si plantele au nevoie de dialoguri de astea..io asa am auzit ca au nevoie de comunicare..io fac exercitii de socializare pana atunci..;)

Niciun comentariu: