wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

miercuri, 23 iulie 2008

ha?

Aaa..ti se pare o prostie sa plangi cand te uiti la un film?..(ma rog atunci cand e cazu')mie nu..zic si io acum ca nu pentru ca am bocit una buna azi dimineata(era o telenovela:p) si pe bune m.am simtit bine..adica am avut grija sa nu ma vada fratemio care era si el acolo(ca sa nu intervina iar cu replica lui cea mai buna:"ce faci amarata,plangi?"8-|)Da nici asa nu m.as simti aiurea.De ce sa te simti?Daca altii nu plang inseamna ca..nu stiu ce inseamna ..nu stiu ce inseamna nici daca plangi tu(pe langa faptu ca est un sensibil si asa).Faza ii ca tre sa fie si un actor bun sau nu neaparat bun ,unu care sa te faca sa plangi.Asta de azi nu cred ca.i asa bun..o fost si situatia..moarte si de astea..:|Ce ti si cu moartea asta,cand se plictiseste pamantu de tine te baga sub el..ce sa.ti povestesc..de parca ar avea vreun drept:|si daca ar avea ce?oricum nu are nici o justificatie ca face asa.Da o sa o pateasca si el o data...asa cum fiecare platim pentru greselile noastre o sa vina o data cineva mai puternic decat el si atunci probabil o sa.i para rau..si o sa planga.Si sa ma vezi pe mine undeva,sus sau jos,tavalindu.ma de ras.Sau nu...mai bine imi conving prietenii din Rai sau din iad(pt ca sigur o sa am prieteni..ma consider destul de sociabila si in plus acolo n.o sa am alta ocupatie decat sa.mi fac prieteni muuulti) sa organizam o petrecere cu biscuiti si bere si pentru orice eventulitate o sa luam si niste suc si poate si tigari.O sa ne rupem..o sa dansam si o sa facem glume pe seama ta si o sa radem.8-> abia astept!Si nici n.o sa ne pese de tine>:P(in fond nici tie nu.ti prea pasa acuma de noi)Uai ce m.am enervat:|.Hai gata ca fratemio doarme si incep sa pocnesc tastele astea si stiu ca nu.i fain sunetu(oai cum ma enerveaza pe mine:-L) si chiar daca pe el nu.l intereseaza cand urlu in cate o seara sa termine io amu incerc sa tastez cat mai calm desi m.am enervat ingrozitor.Da stii ce?Fii atent ca o sa astept..nu conteaza cat si fii atent ca nici macar n.o sa.mi fie mila de tine>:P si stii de ce?...pentru ca tu nu meriti!

Un comentariu:

Skely spunea...

ai avut dreptate.chiar lipsea o parte mare :).bine ca te-ai descurcat si ai reusit sa il pui pe tot pana la urma;). in legatura cu ce ziceai, ca o sa vina cineva mai puternic decat el si o sa ii dea na-na, asta ii sigur, cel putin io asa cred, si nu stiu de ce n-ar fi asa:-". ah si .... :-", daca dai party in Rai/iad, ma chemi? :> glumesc...