wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

joi, 31 iulie 2008

Atat...

Nu cauta motive sa ma intelegi!nu reusesti desi nu.s atat de complicata precum crezi..probabil asta.i si motivu pt care nu ma poti crede..Cauti prea sus..ma chinui de catva timp sa.ti fac cu mana de acolo de jos.."Amarat,uite.te un pic in jos!"Nu ma cauta pe.acolo nici acum nici alta data..pt ca nu o sa calc pe acolo..veci.Aici e locu meu,mi clar..sau poate nu mi asa clar:-j.Nu inteleg ce asteptari ai..in fond ce ai putea sa astepti de la un om asa de normal ca mine.Nu stiu de ce ma mai gandesc la asta:|.Nu.mi spune ca pot,ca am resurse..nu te.ai gandit ca poate nu vreau sa le folosesc..ca poate imi place aici..ca nu caut un loc mai bun..ca poate nu este un loc mai bun..sau poate este da nu vreau sa ma obosesc sa.l caut.Nu ma impinge..iti dai seama ca o sa cad..deci n.am sanse sa urc nicaieri.Nu ma trage..nu ajungi nicaieri cu mine asa..cu siguranta o sa obosesti mai repede decat crezi.Ia.ti o masina..du.ma la o plimbare prin locuri necunoscute..si incearca sa ma convingi sa urc cu tine..macar asa in vizita.Tu o sa.ti pierzi timpu,io o sa am timp sa ma bucur de peisaje:>

Niciun comentariu: