wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

joi, 28 august 2008

exclusiv pt. colega mea de blog ...

La multi ani!

Cred ca e prea banal sa iti urez toate cele bune, dar totusi, iti urez toate cele bune, si sper sa am “gura aurita” :P. Stiu ca abia maine e ziua ta, insa, in parte pt ca am vrut sa fiu printre primii si in parte pentru ca nu gasesc o modalitate mai buna, am ales sa iti scriu aici urarile mele. Desigur, o sa iti spun si live, maine, dar mai e mult pana maine. Vorbeam azi cu mama, de fapt mai mult vorbea ea, si imi zicea ca maine e Sf. Ioan. Atunci mi-am dat seama de ce te cheama si Ioana. Oricum, ia asta ca pe o paranteza.

Aaa, cam atat, chef mare maine, “la inaltimea” ocaziei :>.

4 comentarii:

Septimia spunea...

crezi k esti singurul care vrea asta?sau faptul k e colega ta de blog iti da dreptul sa fii unic?n esti!
ea e!la multi ani, zanuto!!!

Skely spunea...

oricum te-am luat. nu ca ar fi o intrecere de declaratii aici.eu am scris articolul ala din mai multe motive, mai mult sau mai putin intemeiate, mai mult sau mai putin normale, l-am scris sa ii spun la multi ani si sa stie si cei cae intra pe blog zilele astea ca ieri a fost ziua Melaniei... iar nu faptul ca ea e colega mea de blog imi da dreptul sa fiu unic, prezenta mea pe Glob mi-o da. iar Meli e unica la fel ca mine si ca tine si ca oricine altcineva. poate nu ca oricine, de fapt, mai mult ca sigur nu ca oricine, dar asta e alta poveste ;). asculta Pink Floyd - wish you were here. nu e wish you... aia pe care o stii ;) servus!

Septimia spunea...

nu incercam sa fiu sarcastica...mi-ai luat-o inainte...bine!te simti fericit?daca da, ma bucur pt tine!:)ne auzim la scoala!

Melania spunea...

multumesc dragilor:>