wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

marți, 5 august 2008

mint

Chair asa, de ce nu mi-ar placea verdele? Emana prospetime, viata, oxigen. Ma gandesc la o planta, oarecare, sa zicem … iedera, desi nu e cea mai sugestiva. E verde. Si atat. Gandeste-te si tu la o planta. Sigur, e perfecta. Doar e verde. :)Oare de ce a fost aleasa tocmai culoarea asta pt. plante, pt. viata? Tocmai verde? … /:)sunt Dumnezeu /:), am in fata un Pamant gol, gol-golut. De ce primu lucru care l-as pune acolo ar fi verde? De ce nu rosu, ca sangele, sau negru, ca ceru-gurii la cainii rai? Si de ce sangele e rosu? Mda..asa cred si eu, am cam exagerat cu intrebarile. Sa incep sa imi spun parerea. Sau nu? Glumesc. Fireste. Pai, sa incep clasic, eu cred ca Dumnezeu a pus verdele acolo, pe plante, din prea multa inspiratie. Sau L-a lovit ceva la cap si a vazut stelele verzi si S-a gandit ca ar fi frumos ca omul, atunci cand sta, intr-o noapte de vara, intins pe iarba din spatele casei sau din fata blocului, si se uita la stele, le vede verzi, apoi se uita in jur, nu vede pe nimeni, dar vede verde, si nu o sa creada ca e singur, o sa creada ca e ca atunci cand te uiti la bec si dupa aia te uiti in alta parte da’ tot becu il vezi. Asa S-a gandit Dumnezeu. Cred. Despre restul lucrurilor verzi n-are rost sa vorbesc pentru ca toate au avut aceiasi soarta, doar ca putin diferita. Adica nu au fost de la inceput verzi, au vrut doar sa fie mai mult verde, si s-au colorat verzi. Cu o carioca mare, verde, pe care scrie urat cu negru “Herlitz – made in china”. Foarte urat scrie. >:P

Niciun comentariu: