wet match

Cea mai importanta treaba despre mine-care trebe precizata aici amu este ca nu-mi plac descrierile astea succinte in care ar trebui sa-i faci pe cei ce citesc sa te placa :) amin

vineri, 1 august 2008

dot

Vezi.ti de treaba..nu incerca sa.mi explici tu de ce te simti special.Oricat timp ti.ai ocupat numa pt a construi al nu stiu catelea discurs extraordinar in care sa.ti scoti in evidenta calitatile si sa incerci ineficient sa.ti ascunzi defectele si prin care,"fara dubii o sa ma dai pe spate",l.ai pierdut.(cred ca.i prea lunga fraza:-j)O sa ma ascund dupa un streit feis sinucigas>:)Desi realizez ca de data asta ai fost mai aproape ca niciodata mi.e clar ca mai ai mult de muncit.Nu stiu de ce ai impresia ca esti perfect:-?as putea alcatui o lista aproape interminabila cu defecte de.a tale(cred).Uite,nu esti perfect pt ca eu cred ca nu esti perfect:p.Vezi?:>Nu esti perfect tocmai pt ca te crezi perfect.Ti.am mai zis:"Lasa.i pe ceilalti sa te evalueze"
Nu te urasti cand te uiti in oglinda si.ti zici:"nu ca.s perfect:>"?Io m.as uri.Nu.ti urasti prietenii care trec pe la tine doar ca sa.ti zica ca esti perfect?Cred ca ti.ai dat seama de mult ce fel de relatie ai cu toti pretenii astia..nu te urasti pt asta..?Banuiesc ca iti ocupi tot timpu urandu.ma pe mine pt ca nu cred ca esti perfect si pt ca am dreptu sa ti.o spun.Daca ai fi perfect nu te.ai mai chinui sa ma faci pe mine sa.mi schimb parerea despre tine.Smulge.te un pic din anturaju ala care are grija sa nu te gandesti o secunda ca poate nu esti perfect si vino un pic cu mine sa facem o gaura in cerul ala al tau de superficialitate,sa vezi ce conteaza,sa vezi cine da notele si sa vezi pe ce se primesc note aici.O sa incerci sa.ti faci o parere despre ce vezi cand o sa.ti dai seama ca esti tentat sa strigi dupa muma.ta,sa te duca inapoi.Striga!N.o sa te opresc.O sa incepi sa plangi cand o sa vezi ca muma.ta nu incape pe gaura aia pe care am sapat.o.Nu.i incape fundu:-l..O sa te intrebi ce cauti tu intr.o gramada asa mare de imperfecti(astia.s oamenii aia ca mine de care ti.am mai zis io cand iti povesteam despre planeta de pe cara am aterizat din greseala la tine)..aici iti dau dreptate...de ce nu.ti gasesti un loc aici daca esti asa de perfect?:>

Un comentariu:

Skely spunea...

citesc, si nu-mi vine sa cred. stiu ca esti un geniu. incerc sa nu fiu subiectiv, deloc, dar scrii al naibii de bine. am fost ieri la durau, ca o lansat unu cva biografie a ceahlaului, si am rasfoit-o un pic. sincer, ala n-are de ce sa scrie o carte. nici tu n-ar trebui sa scrii o carte, sau mai multe. cel putin nu in stilu asta. asta nu-i pt toti, nu pt toata lumea. ii pt aia care citesc, nu care vad un text. aaa...s-a innorat. :)